>

Monday, December 20, 2010

BUKAN SEPERTI DULU

adakah kamu tahu?
aku bukan dia
bukan juga mereka
aku adalah aku
namun bukan seperti dulu ,
dan tak kan pernah seperti dirinya..

aku kenal dirinya ,
aku mengerti mereka ,
tapi mengapa kamu ?
tak fahami apa yg lantang tertulis diwajah aku?
mentafsir bahasa tubuh ku jugak tidak!
menyelami laut dalam hatiku apatah lagi?

bila rasa itu hampir sepi ,
bila mana denyut itu semakin mati ,
aku memilih pergi dari terus  memijak "duri"
dan aku kalungkan kemenangan yang kamu impi .
kamulah juara!! dan aku bukan lagi seperti dulu




p/s:menda ni xder kena mengena dgn yg idop , koma , atau yg dah mati. suke2 je suke2 =)

2 comments:

sukahaha said...

macam a samad said jer hehe..

kuzud™ said...

likes this