>

Wednesday, December 15, 2010

YANG MANA LEBIH ELOK?

selamat ptg sume~~~fuhhh..cik sngt2 penat coz ari ni stuck kat kelas bakteria slma dua jam..bosan...dh la bakteria2 yg cik blja 2 sume x hensem :)

ptg yg dingin sb kt sni baru je hujan lebat..cik brhajat nk tarik selimut n plok bantal tp tibe2 trpikir plak menda ni

yayyyy..kawen!!

rmai yg ckp ari persandingan kita adalah hari yg pling bhgia dlm hidup..si pengantin pmpoan plak akan nmpak anggun cm bidadari gitu pda hari keramat 2..si pengantin lelaki plak msti tampan brgya cm shah rukh khan megah disisi si isteri :) wahhhh best nya...

tapi kan..cik nak tnya...mana yg lebih elok..kawen masa muda2 atau bina masjid bila dh ckup dewasa????sb bnyk fenomena kawen pada usia awal remaja..x kurang jugak fenomena brcerai berai :( errr..tkut nya...





6 comments:

sukahaha said...

cik dah fikir kawen ek.. dah ada calon ke? hehe..

kuzud™ said...

kawen muda elak maksiat, ngajor jadi komited, tapi ape2 pon balik ke pangkal diri jugak.

soala best utk org nak kawen,

adakah anda bersedia utk menjadi komited ?

Reedzuan_oNe said...

cik ohh cik..wah wah...kawen ye..hhaha..tp an...klau bg ak la..biar lah diri dan hdp kta ni stabil dulu dr segala aspek..kalau kawen awal2 then, slack sumthing cthnya dr segi kewangan..bla dh btl2 stabil..msti khwin kita pun smkn ari smkn stabILLL

Lady SharpShouter said...

rasanya bkn umur yg jd penentu.persoalan paling penting ialah, adakah anda bersedia? jeng jeng jeng...

::wan fadhilah:: said...

kalau dah sampai jodohnya, kawen je.. kawen muda pun ok jgk.. tpi kalau blum bersedia baik xpayah.. itu la yang sebab cerai berai.. huhuu

HaNTwO said...

kawin muda bukan masalahnya..masalahnya terpulang pada diri masing2..kalo ilmu kat dada tu cukup untuk menempuh alam perkahwinan memang xde masalah nak kawin...ni yang kawin membabi buta tanpa ape2 ilmu cmtula jadinya :)