>

Friday, February 11, 2011

MENDA ALAH

bila dh berkecimpung dgn dunia ubat nih , trsa takut nak telan ubat2 sbrgn...haishhhh~~~x saba nak graduate n mngadap dunia ubat yg sebenarnya..x saba jugak nak jd MEKANIK MEMBAIKI MANUSIA :)

cik berminat dgn satu menda alah ni..brhari2 cik google..tngglkan email di sana sini smta2 nak merisik2 tntg menda alah 2...tp 1 respon pon x dpt.....cik berminat sngat dengan menda 2 tp agak takut nak tnggung risiko kuar kan duit mlalui "komunikasi maya" ni..

ape menda alah 2??
biarlerr rahsia :)



p/s:seriously cik jnis yg suka beli brg scra on9 sb mls nak jenjalan merayap2 kat kedai2..penat + letih + ssh...klau blh nak beli buger kat kedai tepi jln un nak gune on9

2 comments:

Cik Ungu Violet said...

hehe. cik ungu pun suka shopping on9. ongkosnya pun laju je keluar. hik :D

ctpayong said...

tapi kalau nak beli vit, pastikan bukan on9...pease! please! please! go to the nearest pharmacy.

nak beli ape tu cik kak oiiii?