>

Wednesday, October 10, 2012

TERIMA KASIH



kalau sudah rezeki, kemana pun tak kan lari.
wahai hati, kan aku sudah bilang selalu
rezeki , kita tak pernah tahu!

alhamdulillah. selesai sesi interview dan aku berjaya mendapatkan pekerjaan.
aku gembira. dengan rezeki itu, terbuka lagi satu jalan.
aku berkira-kira untuk mengambil ijazah separuh masa.
benar! aku bukan bertuah seperti yang lain.
aku mahu menjadi wanita yang berjiwa kental.
boleh berdiri teguh walau tiada dahan berpaut.

aku tak pernah sedih jika buku takdir aku begini.
malah aku merasa bangga
dapat merasai nikmatnya "menghargai apa yang kita punya"
bukan seperti mereka yang serba serbi ada
tak pernah rasa cukup dan sentiasa mencari yang sempurna

terima kasih Ya Allah.
buat teman yang sering mendoakan, semoga kalian juga sukses

4 comments:

Mohammad Syukri Badaruddin said...

Congratez!
tak silap UiTM ada offer utk degree skrg...

muny lily said...

thx share info.

Muhamad Ridzuan said...

muny...ad rezeki xkemana tau..kerja ja dlu...jgn nanges...hehe...pastu, smbg lah bljr klau nk..at least dpt degree weyh...stabil gk hdp nnti..kan3.... All the best...nnti blnja aku tau..

muny lily said...

isnyallah aku sambung. beza nya cepat atau lambat jer. ape2 nak kawen ke roger2 la aku