>

Wednesday, March 06, 2013

BLACKMORE BIO ACE



hahhh! kerja kerja kerja. sampai kaki dikepala , kepala di kaki.
tapi apa boleh buat. nak bagi makan anak-anak cacing dalam perut aku ni. sian mereka tak dapat zat berkhasiat.

okey . selain menternak lemak dengan makan-makanan yang melampui batas piramid makanan, aku dah start amalkan ambik suplemen untuk bagi jaga kulit. almaklum la , aku ni diketegorikan dalam kumpulan perempuan sakit mata memandang. orang tengok aku kompem muntah! sobsobsob

so untuk cantikkan diri yang tak cantik langsung ni, aku start ambik blackmore bio ace plus. sehari sebiji je. actually bukan itu sahaja yang aku terpaksa telan. virgin coconut oil, fiber etc semua aku ambik. kot-kot dapat jadi macam angelina jolie. tak dapat jadi angelina jolie, angelina juling pon boleh la labu ~



No comments: