>

Thursday, April 17, 2014

MIMPI


Assalamualaikum hey budizz!


umur aku dah mencecah 23 tahun this year. baru sangat rasanya aku diberi jalan untuk manage hidup sendiri. be a  young independent workaholic girl. Alhamdulillah, aku dah tamatkan probation period kat prince court medical center dan dah dapat job confirmation.

sekali air bah, sekali pasir berubah. Percaya kata Allah. bila kita jatuh, jangan rasa lemah untuk bangun semula. fight for your own future and make your dream come. there is nothing possible in this world and no star was out of reach.

baru-baru ni , aku dapat call dari hospital sungai Long Kajang untuk sesi interview. tapi aku tolak coz aku dah happy kat prince court medical center. buat job seekers yang masih mencari kerja, jangan putus asa. tuah kita tak tahu datang bila. Percaya je yang kita di lahirkan sekali dengan pintu rezeki yang terbuka luas.

next year's plan, aku didesak oleh papa dan hati aku sendiri untuk sambung belajar. destinasi dituju, bandung, Indonesia. so sekarang tengah survey the best place untuk continue study. Tapi aku keliru sama ada nak terus continue ambik degree pharmacy dan jadi ahli farmasi or tukar haluan ambik doktor. Kita merancang, tuhan tentukannya. okeyh bye!






with colleagues.  geng Pharmacy Prince Court Medical center 
seoul garden festival city 

No comments: